Haft julkonsert

Hej finisar! Har knappt haft tid för bloggen idag, ledsen för det. Men jag slutade iaf väldigt tidigt idag så då tog jag mig en snabb sväng till centrum med några tjejer och lunchade. Träffade ungefär hela sollentuna där, jätte kul när man har sin fuldag, haha jaja. Efter ett tag drog bara jag och Lovisa till stan och träffade Alexander, mysigt faktiskt. Sen fick vi bara ta oss till julkonsert som vi skulle ha, det blev väl lyckat. Nu har en trött tjej precis kommit hem och har ledigt imorgon. Blog u later, puss



Kommentarer
Postat av: Irmaaahfheofjpew

Hej på dig du. Jag skulle känna mig jätte hedrad om du kunde svara något coolt på min blogg, förebild.

HHAHHAHaH nej jag har tråkigt, blöbb hejdå.

2011-12-15 @ 22:25:29
URL: http://bison.blogg.se/
Postat av: Andrea Hedenstedt

Åh va fiiin! Sugen på länkbyte? om du har över 200 läsare det vill säga! Men det känns det som att du har eftersom din blogg äger.

2011-12-19 @ 14:11:31
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0