FACEBOOK STATUS DEL 1

Elin Wallon - Åh snygga människa, du gör mig avis.. Du är världens mysigaste tjej ska du veta.
Vincent Mariani - Saknade vän, vi måste ses snart! Supersnygg är du också!
Louise Norrman - Damn girl, skit snygg, men känner dig dock inte
Victoria Madsèn - Snygg, snygg, snygg! Hör av dig när du vill ses gumman för jag saknar dig!
Daniel Hägglund - Aw, cutie! Lärde känna dig på sportscamp i think? Du är super söt & snäll iaf!
Isabelle Karén - Första gången jag såg dig var på pea, haha tider det! Du är saknad&världens snyggaste tjej!
Lukas Lundgren - Awie, söta lukas! Även fast jag inte hann träffa dig saknar jag dig typ :/ STANDIS
Johan Eklund - Aww, härliga människa. Snackade en del med dig i somras, fett random samtal? Haha vi snackade typ till fem, haha! Men det var fett kul, du är sjukt gullig och as snäll!
Jakob Bergmann - Snygg! Känner inte dig så jätte bra dårå ;) Men träffades en del på lovet, du är fett rolig!
Jonathan Franzèn - Snygga jävel, som dissar oss i helgen dårå. Nej men det är lugnt vettu! Men grovt snygg&snäll
Julius Angvall - Söta lille Julius! Min brooor ;) Hahah! Du är en fett härlig grabb!
Celina Holmlund - Fina du, måste du vara så underbart snygg? Saknar dig vännen
Anna Hagberg - Du är ju typ världens sötaste? Avundsjuk på dig Anna..
Henrik Bucht - Världens bästa! Kan man säga mer? Min fina lilla bästis som jag saknar något otroligt.
Anna Baumgarter - Vackervarning på högnivå, som sagt trodde du var fett bitchig ifrån början, men supersnäll!
del två på ingång!

Kommentarer
Postat av: Vincent Mariani

Ja det måste vi ! :) <3

2011-11-23 @ 23:19:09
Postat av: Anna i 5b

sv: haha gölle nora tack,men du är sjuuuukt söt så du ska inte säga något ;) !

2011-11-23 @ 23:30:40
URL: http://annastar.blogg.se/
Postat av: victoria

tyst med dig. du är oändligt många gånger snyggare. ska du till jonte imrn?

jag saknar dig vännen! puss på dig. vi MÅSTE ses snart

2011-11-24 @ 15:30:06
URL: http://viickaans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0