"Lägg upp videos när du sjunger"

Ja, här är när jag sjunger helt enkelt. Men ska in i studion snart & då får ni bättre kvalitè! Price tag är den senaste låten jag sjöng för drygt en vecka sen på min konsert i skolan och she will be loved sjöng jag i sjuan. Vi har sånna här konserter en gång per termin. Och har sjunigt varje gång, vilket är riktigt kul! Man kan säga att jag var mycket mer nervös i sjuan än åttan. Så den under är lite failad & den över också egentligen haha, men aja.. Men som sagt bättre inspelningar får ni när jag har varit i studion!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYYYYFASEN VAD GRRRRYYYYMMM!!!! DOM SOM INTE HAR GILLAT DEN DÄR PÅ YOUTUBE & DISLIKET ÄR JU FÖR FAN SINNESSJUUUKKAAAA, DÖDA MIG KVINNA VILL HA DIN RÖST.

2011-11-13 @ 22:36:31
Postat av: en solnabo kille :)

Tuuuung du är på att sjunga och 7kt bra blogg <333

2011-11-14 @ 21:22:18
Postat av: Anonym

Fan va duktig du är!!

2011-11-14 @ 22:56:56
Postat av: heddann - foto, stil & dagens...

Shieeeeeeeeeet fan vad bra du är på att sjunga!

2011-11-15 @ 17:45:22
URL: http://heddann.blogg.se/
Postat av: tessan

Tja



Due faan grym på att sjunga du e underbar man vill bara höra om den och om den

bloggen i skit fiin.. och har hört om dig du verkar skit snäll. o du e jätte sör

2011-11-15 @ 20:57:24
URL: http://Flummizen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0