Svar på tal

Postat av: Anonym

Jag måste bara säga att jag tycker att du verkar som en otroligt bra tjej, för alla. Jag känner många som känner dig och jag har aldrig hört någon säga något dåligt om dig, jag tycker du är så sjukt snygg och kolla på dig asså? Fan vilken skönhet. Du är verkligen perfekt, tjejen som alla tjejer vill va och tjejen som alla killar vill ha. Stämmer verkligen in på dig. Du verkar som en otroligt stark tjej och detta kommer rakt ifrån hjärtat.

SVAR: Herregud vad sött! Jag fick tårar i ögonen, helt ärligt asså. Gud vad söt du är asså. Ni peppar mig med sånna hära kommentarer. Gud vad glad jag blir, det här gjorde hela min vecka. Åh, om du bara inte var anonym så skulle jag gett dig en fet jävla puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0