UTELISTAN

Låg batterinivå - Bara jag som kan bli på sämsta humöret när jag ser att min mobil har tjugo procent? Jag tycker att det är så extremt jobbigt och damp nivån ökar en aning för mig. Jag är inte så bra på att hantera mitt batteri på mobilen. Den är oftast urladdad och det får mina föräldrar och mina vänner att lacka.
 
Oplanerade helger - Jag älskar att ha saker och ting planerade och om en helg inte är planderad så får jag kind of panic. Jag får liksom ingen bra känsla haha, herregud låter patetiskt. Men jag vill göra någonting och försöker liksom utnyttja mina helger så mycket som möjligt, planerat ska det vara. (y)
 
Att jag inte har en dator - Ni hörde. Ingen dator på mig inte, jag har råkat göra sönder min dator för tredje gången på ett år så nu går den inte och laga. Jag är otroligt duktig och jag vet att min pappa tycker att jag är väldigt underbar dotter som gör sönder allt hon får utan honom. Nej, men nu önskar jag mig en macbook i julklapp och födelsedagspresent vilket jag aldrig någonsin kommer att få.
 
Skolan - Japp, för mig är skolan alltid ute men just nu är den som värst. Föräldrarna stressar en med betyg, lärare och vänner. Nian är verkligen jobbigaste skolåret någonsin, oavsett om jag bara gått en månad. Åttan är verkligen ingenting i gemförelse med detta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Freyja

Skolan är väl aldrig någon höjdare. Men hoppas du klarar dig med betygen ut ur skolgången, eller det vet jag att du gör.

Saknar dig på grönan bruden, inte guldkort i år antar jag? Kom förbi någon gång iaf, Puss.

Svar: Ååååh Freyja! Saknar dig. Nej inte guldkort för mig i år, men kanske kommer förbi någon gång innan ni stänger. Hahah, får se, är ju inte bäst i skolan. Men ska se till att klara av det! PUSSSS
hedins.blogg.se

2012-09-16 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0