HALLÅÅÅÅÅ BLOGGEN

Hade nationella i svenska igår, A. Jag är faktiskt bra. Nu är det torsdag och jag är faktiskt ledig imorgon. Otroligt skönt. Idag har jag på mig ett par uggs, en raplh lauren jacka, ett par dr demin jeans, en ny tröja från bikbok som jag köpte igår och som jag älskar och så har jag en sido fläta. Eftersom att jag vaknade upp lite piggare än vanligt satsade jag lite mer på sminkningen idag också. Haha, jag har varit så duktig och tränat hela veckan också, framsteg noris, framsteg. Ikväll ska jag kolla på öppna hus i Täby med Elin och sen SOVA. Morgondagensplaneringar är oklara hittils. Hela helgen är oklar. Inte kul, inte kul. (björn gustavssons röst)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0