GODMORGON

Hade ni en bra fredag? Det hade iaf jag! Jag var i stan först med Elin och kollade lite i affärer och så. Jag köpte i och för sig inget, men Elin köpte ett löshår! Efter det drog vi hem till mig och fixade oss lite och åkte därefter och kollade på våra vänners fotbollsmatch. Den höll på rätt länge och blev egentligen bjudna till lite saker men det orkade vi faktiskt inte. Vi skulle i så fall fått vart ute i den kylan och det stod inte långt upp på listan för oss ;) så vi var hemma och myste med gurka, morötter och dipp och kollade på hey baberiba!

Dagens planer är att träna med Linnea & sen vara med tjejerna på kvällen och vi vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar nog på något kul, som alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en fråga. Har du konfirmerat dig? Var det kul isf? Va jag gör man typ? :)

2012-09-15 @ 12:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0