HÖST / VINTER

Nu känner man att man börjar komma i den där "vill tillbaks till sommren" perioden. Nu kommer den där kalla, tråkiga, trötta och försenade bussarna tiden. Tänkte idag på hur otaggad jag kände mig. Men om man tänker efter.. Mysiga kläder, fester varje helg, bra ny musik, nya tv program/serier, mycket te och varma drycker, mysiga hemmakvällar.. Låter ju ändå inte helt fel enligt mig! Men jag längtar ändå redan till sommaren... Wää. Aja bara att bita ihop nu under höstterminen, sen kommer våren igen. Thank god. Aja innan det här inlägget går helt över styr så avslutar jag det med ett.. ADJÖ.
 
Jag för ett år sen:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha "adjö"

2012-09-16 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0