VÄRLDENS JOBBIGASTE MÅNDAG

En sån här jobbig dag har jag inte haft på sjukt länge. Ville bara dö ett tag när jag satt i skolan. Min morgon var det sämsta ever. Herregud vad jag har varit på dåligt humör. Verkligen hela skoldagen. Men konstigt nog ändras allt när jag efter skolan åkte och tränade med Linnea. Då vart allt toppen. Vi träffade typ halva Sverige på gymmet, nej men otroligt många vi kände var där, det var både trevligt och ej trevligt. Jag har iaf redan träningsverk. FYFAN säger jag bara. Nu sitter jag hemma och ska plugga och lyssna på musik, samt skriva lite på mina låtar. Puss


Kommentarer
Postat av: Linnea berglund

Sötis noris! Vi äger!!!! <33333333333 hahahaha hundra hjärtan!

2012-09-17 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0