FACEBOOK STATUS DEL 2

Emma Lauritzson Thorèn - Kan inte beskriva dig min älskling, du är det finaste jag äger. Jag kommer aldrig sluta älska dig!
Nicole Andersson - Hur söt får man bli? Jag saknar dig cheyen!
Alex Hellström - Snygg, snygg & snygg! Plus att du & Lovisa nog är årets finaste par.
Clara Arvidsson - Kan inte beskrivas med ord, du är underbar hjärtat, loveyou
Meja Brandelius - Sportscamp var underbart, jag saknar dig oändligt mycket, det är galet. Älskar dig
Julia Kraus Govenius - Tyckte du var bitchig först, haha aa du vet ju själv på ung? ;) Men nu är du verkligen supersöt tjej & snygg är du också.
Karin Asp - Galet snygg! Minnena med dig ifrån fyran & femman var fan roliga, saknar dig!
Alice Jarnbring - Jätte söt, verkligen. Naturligt söt & verkar som en snäll tjej.
Christian Heijbel - Snyyggg, rolig & snäll.. Träffas snaaart? :D
Fanny Lindgren - Snygga du, orättvist. Vi måste verkligen hitta en dag snart som vi kan ses på!
Elin Ejderskog - Mycket minnen har jag med dig älskling, bara på de två senaste åren faktiskt. Men varenda är oslagsbart. Nu på senaste tiden har vi glidit isär lite, men det fixar sig såklart. Fan vad grym du är, jag älskar dig mest av allt
Jonathan Persson - Bruuur! Hahah skoja, internt. Men supersöt & dryg när vi åkte till Qben för din skull, så var du inte där :( Men annars snäll.
Ebba Neiås - Började snacka med dig först i sexan, huh? Supersöt är du verkligen, men ung, hahah! Jaja, ung bryr vi oss inte om längre. Jag är glad att du & Theo har hittat tillbaka till varandra igen.
Ida Gripenbrand - Gaaalet snygg, avis på dig kan jag säga dig snygging.
Ebba Millqvist - Alla säger att du är min dubbelgångare, haha ? Alla tycker typ att vi är skit lika. Men du är supersnygg tjej & söt som tusan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga att jag tycker att du verkar som en otroligt bra tjej, för alla. Jag känner många som känner dig och jag har aldrig hört någon säga något dåligt om dig, jag tycker du är så sjukt snygg och kolla på dig asså? Fan vilken skönhet. Du är verkligen perfekt, tjejen som alla tjejer vill va och tjejen som alla killar vill ha. Stämmer verkligen in på dig. Du verkar som en otroligt stark tjej och detta kommer rakt ifrån hjärtat.

2011-11-24 @ 19:28:04
Postat av: Sofia Pihlblad

sluta vara så snyygg kvinna ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0