BEFINNER MIG I TRYSIL

SKULLE PUBLICERATS IMORSE !!
Hej finisar, sitter hemma hos min kusin som bor har i norge.
Var på en fest igår, haha as najs. Vaknade två idag typ. Så har precis duschat och nu sitter vi har och snackar lite bara. Chillchill. Blev ganska sent igår, men ikvall så ska vi på en konsert och sen ska jag sova hemma ikvall i think. Ska typ vara med Marlen hela kvallen. Och imorgon ar det nyårsafton, så jaaavla chill. Kommer bli grymt asså. Ska umgås med massa busungar. Kommer bli en sen kvall vet jag iaf. Men det ar klart eftersom det ar nyår. Åh ar det bara jag som ar hur taggad som helst. Men hur som helst nu ska vi bli fotograferade, haha kommer kanske lite bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0