Min födelsedag - 11 December

Blev ju firad lite dagen innan, med min "hedin" släkt & kompisar!
Så lördagen:
Åkte på släktfirande direkt på morgonen och sen vidare till forum med Fanny.
Vi satt och snackade i en julgran? Haha, sen åkte jag hemmåt och mötte Gabbe & Emma så drog vi vidare till Andre där Leslie, Ivar (B1 & B2), Lovisa, Linnea, Henke, Ellen, Andrè & Gustav befann sig, de hade gjort tårta till mig. Gullugnarna..
Söndagen:
Men blev iaf väckt på morgonen av familjen med paket, frukost, kakor osv..
Sen kom det hit några vänner till mig som firade mig på dagen så vi fikade och hade mysigt.
På kvällen så kom Leslie, Frida & Linnea och vi åt tacos.

- Iphone 4 ♥ - Smink ♥ - Smycken ♥ - Studio ♥ - Pengar ♥ - Plånbok ♥ - Träningskit ♥ - Hollister grejer ♥ - Pengar ♥ - Shoppingrunda ♥ - Krämer osv ♥ - Rosor ♥ - Godis ♥ - Perfym ♥
Kommer inte ihåg allt, men detta är de mesta.

Kommentarer
Postat av: Sara

Parfym* ;P

2011-12-13 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0