Engelska Lektion.

Alltd ska jag vara klart med allt på Engelskan, då har jag ingenting annat att göra tillslut. Så tr trist asså. Jag sjuk anmälde mig imose men duschade sen ändrade jag mig och drog till skolan. Nu efter skolan ska jag först vänta ppå Lovisa när hon ska skriva Engelska uppgift skit. Sewn ska vi hem till henne sen träna vid sex eller vad det blir. Nu gör jag ingenting alls som vanligt eller vad man ska säga. Eller  håller på med glosorna nu som jag redan kan utan till. Haha, det suger. Förresten har jag förminskat skärmen extreemt mycket nu för att min läarare inte ska se att jag sitter vid facebook och blogg, så jag ser inte om jag skriver rätt eller fel just nu. Hhaha, kommer bli ett jätte konstigt inölägg.. Haha. Jaja nu nyste jag alldeles nyss, haha fattar nui att jag har tråkigt eller? Sitter till och med och skriver at jag nyser. Haha, imorgon kommer Fanny hit efter skolan, wiieee! Vi ska hitta på massor med skoj, men har NO prov imorgnon också we-ho! Men det kommer nog gå bra. Det är omprov, haha jag suger i NO. Jaja, skulle haft utvecklingsasamtal igår med jag var sjuk. Så ska ha det om typ två veckor? Jaja, förresten ska på the wave christmas party någon mer som ska dit? (a) Hoppas på att träffa ånga där. Ska ni dt?! Hoppas det. Jja, ska på Erics konsert den fjärde April också. Nu hälsade leslie på här bakom mig! ;) Trevlig unge hon asså"! ;) Kärlek till er alla & leslie mahahah (a)


Kommentarer
Postat av: Leslie

Hihi tack detsamma :D

2011-11-17 @ 12:00:52
Postat av: Irma

Heeej, jag har en ny blogg & skulle VERKLIGEN uppskatta om du kunde länka mig? :D Du får tillbaka länkningen när jag har några tiotal läsare! :)

2011-11-17 @ 14:28:54
URL: http://bison.blogg.se/
Postat av: vickan

kan du snälla visa eller fixa hur man får ut menyn utanför bloggen? :)

2011-11-17 @ 16:21:57
URL: http://victoriafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0