Sånt här får mig att gråta!

Älskar din blogg och du är skitsöt! Börjar nästan gråta när jag hörde videon när du sjöng, shit du har verkligen talang. Din dröm är väl att bli sångerska? För det måste du verkligen satsa på men den underbara röst du har! Din blogg e bäst, :)Frågat av okänd för 2 timmar 54 minuter sen





Idag
Felicia Nestler
21:04
heej känner dej inte men kollade din blogg fan vad grym!! du sjunger oxå jävligt bra!!:)<3
Nora Hedin
hihi naw tack så jätte mycket ;* <3

Ni vet inte hur glad jag blir när jag får sånt här, det är så sjukt gulligt. Jag får tårar i ögonen helt ärligt.
Ni är bäst mina fina läsare. Oavsett om ni hatar mig eller älskar mig! Men gud vad söta ni är asså! Förresten fråga mer på blogresponse ikonen är längst upp på höger sida i menyn klicka på den & fråga på. Där får ni garanterat alltid svar på era frågor ni ställer till mig, men tack än en gång sötnosen som skickade kommentaren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal e du?

2011-11-14 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0