LONDON BITCH' Torsdag - Söndag

Torsdags - Kom dit rätt sent för vi tåg typ tunnelbana och grejer det är det värsta jag gjort i mitt liv.. Men aja vi kom fram till hotellet "cavendish" och vi drog in våra grejer till våra rum. Delade rum med Alexander & Cribbe! Alexander & co kom efter oss för dom tog ett annat flyg. Sen var vi på en pub då 35origa gubbar raggade på mig. Lite halvt obehagligt Sen drog vi & käkade på en chinesisk resturang sen hände inte mycket mera!


Fredags - Vaknade klockan kvart i åtta helt panik slagen för att brandlarmet gick, men det falskt alarm men fan vad jag var rädd. Helt galet! Vi käkade frulle och sen fixade vi oss och drog madame tausso eller hur det stavas, sen till bigben sen london eye sen shopppade vi sen åkte vi dem underbara bussarna! på kvällen såg vi en musikal, gud de var så sjukt imponerande hur duktiga dem är, vi såg musikalen "We will rock you" sen åt vi på en italiensk resturang, tog en Margerita, yummi!
Lördag - Blev väckta runt nio och vi var och shoppade i åtta timmar ungefär! Jag åkte cykeltaxi det var sjukt jävla kul asså! Vi höll oss runt oxford street och sådära. Visar allt jag köpt i ett annat inlägg.. Men det var galet hur coolt det är i london, fikade på starbucks också. Sen åt vi på en thailändsk resturang, där mina föräldrar tvingade mig till att sjunga? Haha? Jaja, sen fikade vi på italienska resturangen och sen drog vi "ungdomar" hem & bara chillade.
JAAA, JAG ÄR LITEN.. IAF BREDVID DEM TVÅ!
Söndag - Alexanders B'day. Så vi väckte han med tårta & jucie på sängen. Han fick strumpor av oss från Urban Outfiter's, galet snygga! Glad blev han iaf & det var det viktigaste. Efter det fixade vi oss, packade & checkade ut! Tog en brittisk taxi till paddington station & tog snabbtåget därifrån till flygplatsen. Kollade på tax free, men hittade ingenting direkt. Satte oss på flyget och mellan landade i norge. Sen kom vi till arlanda runt sju? Kom hem hit & käkade och så. Jag vill tillbax till london, helt klart.
trötta (ahhah) ↑

Kommentarer
Postat av: GISSA VEM :qw`qöåqlwåfC,

Nora ... alexander är typ .. snygg ju ! :O

2011-11-07 @ 10:56:01
URL: http://hedinfanny.blogg.se/
Postat av: Norma

Nora, hur fixar du håret?! :)

2011-11-07 @ 16:51:50
URL: http://normas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0