VECKAN SOM VARIT, IDAG

VECKAN SOM VARIT:
 
Måndags - Helt jävla vanlig tråkig skoldag, inga glada miner, inga förändringar, utan en helt vanlig skoldag. Efter skolan var det åka hem med en överdrivet full buss, sen sätta sig hemma och plugga. Ingen händelserikdag alls, utan bara otroligt tråkig. 
 
Tisdag - Lite bättre dagen, egentligen inte av någon alls anledning, men vaknade upp och var piggare än vanligt. Sminkade mig lite längre, vilket gjorde att jag inte fick frukost i mig. Men life goes on. Efter skolan drog jag till centrum med Elin, vi gjorde egentligen ingeting alls där. Inget vettigt iaf. Sen åkte vi hem och pluggade sen sov hon hos mig. 
 
Onsdag - Denna dag var ju lite mer underbar än alla andra, halv stuidedag, vilket betyder lång sovmorgon, god frukost och kort skoldag i skolan förövrigt. Väldigt bra dag kan man tycka och det var det. På kvällen fick jag äntligen träna med Jennifer, eftersom det inte fanns tid för det på tisdagen eller måndagen, så 2 timmar fick det bli. Så jävla underbart. 
 
IDAG:
 
Torsdag - Här sitter jag nu och bara vill ha helg. Jag är trött, ful och vill sova. Inte alls taggad för att sitta vid skolbänken i ungefär en timme till, för nu vill jag endast hem. När jag kommer hem väntar träningspass, barnvakt och massor med plugg.
  

Kommentarer
Postat av: Jag

Shit va glad du ser ut... Det är för att du inte varit på Qben på sistone. :)

Svar: haha va ?
hedins.blogg.se

2013-01-24 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0